onsdag 21. desember 2011

Lyse tanker




























Den korteste dagen i året. Dagen jeg tenkte få gjort så mye. Typisk. Men det er vintersolhverv. Hurra. Jeg ser på gamle bilder i stedenfor å vaske huset. Og kjenner jeg blir gladere bare av tanken på mer lys. Bortsett fra at støvet da vil vises. Heldigvis har sola snudd og det går mot lysere tider. La det bli lys. Og det skal det bli. Man må se lyst på det. Bare en måned til. Og her sitter jeg, inne. Isteden for å komme meg ut i det lille dagslyset vi har...

Hurray. Today is the shortest day of the year. The sun will be back in a month. 

3 kommentarer:

  1. Ja det skal bli deilig med lysere tider.Du sprer mye lys her i bloggeverden også:))Det er såå bra!klem

    SvarSlett
  2. takk dere. Når jeg selv ser over bildene, ser det jo ikke så verst ut her nei. Fint å få det i perspektiv. Man blir lett lei av seg selv og sitt.
    God juleinnspurt til alle dere som driver med sånt. Her er vasken gjort, og jeg er klar for spa, venninner, familie, gavelevering, egenpleie og kos de nærmeste dagene.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?