fredag 25. november 2011

Ren og pen




Jeg liker grønne produkter. Anglamark og Neutral får du i matbutikken. Jeg tar av etikettene. Rent og pent. Nerdete, ja jeg vet. Men estetikk er estetikk. Og viktig. For meg iallefall. Korres selges på Vita. Se så lekre de er. Ekstra bonus med Korres er at produktene lukter deilig. Mannen i huset liker dette bedre enn andre økogreier jeg har brukt. Etter jeg lasta inn appen som sjekker om produkter inneholder hormonsforstyrrende stoffer har det blitt enda lettere å handle i butikk. Jeg vet at parabener er ut. Men hva med de andre stoffenen, som jeg aldri husker navnet på? Likevel, jeg er usikker på om den sjekker for alle stoffer jeg vil unngå. Mange sies å være kreftfremkallende. Og de stoffene vil vi ikke ha! Vær snill mot deg selv. Og jorda. Et skritt på veien kan kanskje være å lage din egen skrubb? Nyt helgen. Gode saker. 


I like green stuff. Anb this app makes it easier to shop. Go ahead, be good to yourself and mother earth. Without smelling strange. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?