lørdag 8. oktober 2011

Av og til




 
Jeg tror det blir bedre enn fryktet. Noen ganger skjer det bare. Alltid på vei. Til noe. Mot noe. Men jeg stopper opp. Litt. Tar frem mobilen. Knipser. Sånn er jeg. Dessuten liker jeg nøkkelen min. Den har pynt fra Køben, og minner om fine dager. Og tar meg hjem. Til vår hule. Der jeg går i joggebukse med knær. Lester. Og til og med et ponchocapepledd. Av og til. 
Men nå kryper jeg ut av hulen for å holde en lang yogaøkt sammen min fine yogakollega Hanne. Vi gleder oss. Lørdagsyoga er så fint. Jeg gleder meg til å føle meg snill etterpå. 




Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
Albert Camus

3 kommentarer:

  1. Stille stemning i fullt monn - og håpefullt... Vakkert :-)

    SvarSlett
  2. Herleg! Du skriv så flott. Diggar det! Likar òg at du stoppar for å ta bilder av fine blader på veien! - og så fornemmer eg hausten hjå deg, men håper òg at den blir bedre enn frykta!

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Vackra bilder!

    Where there is a lock there is a key. All we have to do is find it. I believe. Nothing is easy though.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?