søndag 17. juli 2011



Jeg ser frem til å få denne karen her i hus. Eller rettere sagt, opp trappa og inn i stua. Og montert. Ja - også få revet den gamle da. Men foreløpig gjør vi ingenting inne. Det er hagetid. Jeg gleder meg allerede til høstkveldene. I går var det skømt og vi kunne ha på lamper. Hurra. Jeg liker mørket. Det passer bedre. 


Yesterday we put on some light again. I like darkness better than sunny nights. That´s just me. Now I look forward to cold evenings in front of this nice one. We just need to get 130 kg up the stairs...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny ovn. Den var kjempefin.

    SvarSlett
  2. Lurte veldig på hva det var. Til jeg leste at den veier 130 kg...:o)
    Grattis med ny ovn! Skulle ønske jeg kunne ha vedovn, jeg óg.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?