søndag 24. april 2011

Hytteting















Påsken er over for denne gang. For min del. Har ikke hatt mye påskefølelse. For mye annet å tenke på. Men hytteliv har det blitt. Og jeg knipser. Ser så mange motiv over alt at jeg blir sliten av meg selv. Nå er det inn i eksamensverden. Godt å lande hjemme før fult kjør igjen. Åtte uker til sommerferie. Jippi.  


Easter is over. I must work on my exam. It´s been bothering me all easter, and now I just have to face it. Finally we´re home and I can focus. At least try to. It´s good to get some days here before eight busy weeks to come.  

5 kommentarer:

  1. Det er ingenting å si på motivene, nei! :)

    SvarSlett
  2. Så herlig å "ha blikket"!!! Jeg ser du har det gjennom bildene du tar, de er nydelige! Masse lykke til i perioden du nå går inn i. Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Hærlige bilder og farger..Håper alikavel det blir lenge til vi ser raggsokker og ski igjen:O))Klem kathrin

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Digger vottene :)

    Holder på å sy en pung i svart og gult Marimekkostoff. Tenkte på deg når jeg klipte den opp, syns det er skikkelig Rina-feeling over den :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?