tirsdag 26. april 2011

Dans dans dans!


For en dag på jobben. Svett og glad lærer øvde inn deler av denne koreografien med elever. På fredag feirer vi Dansens Dag (og nei, ikke det kongelige bryllupet som alle gneger om). Alle 500 elevene. Og lærerne. Håper jeg. Du kan delta i den internasjonale facebookgruppa eller den norske facebooksgruppa for dansens dager. Dans på jobben din. Hjemme. På busstoppet. På cafeen. I dusjen. På treningssenteret. I skogen. I garagen. I hagen. Hvor som helst. Det viktigste er å gjøre det. Kjenn etter så morsomt du kan ha det. Og husk- dans som du er. Bare dans. Dans dans dans!

4 kommentarer:

  1. Jaa, så gøy:) Takk for video, jeg hadde ikke sett den. I år er jeg på reisefot på dansens dag, men har pleid å være med på ulike arrangementer.

    SvarSlett
  2. Å, så herlig! Kult med fellesdans på skolen!

    SvarSlett
  3. Nå tror jeg nesten jeg må danse litt :D

    Godt du ikke har glemt premien, men trodde ikke du hadde det.. vanskelig å velge.. Jeg valgte dagen min tilslutt jeg ;D Den er en viktig hendelse, og syntes det er godt med litt fokus på bare meg iblandt også. Ta gjerne å send meg en mail på medetlekentsinn@gmail.com så skal jeg "sende" deg videre.. Mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  4. Dans er toppen, her i huset danses det hver dag, til Mummi sangen, 3 åringens favoritt. Men det er herlig uansett både for stor og liten.

    Digger bildene fra ferga. Knallfine.

    Glad onsdag!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?