søndag 20. mars 2011

Skal vi leke bokstavleken?

































 
Med fare for å gjenta meg selv slenger jeg sammen disse bildene fra min bokstavjakt. Det viser seg at vi har en del i huset. Bokstaver i alle rom. Noen ganger kan det bli litt mye. Det synes han jeg bor sammen med. Og sikkert flere. På siden til NIB kan du se hvordan andre norske bloggere gjør det. 


Letters. All over the house. I like it. On this site for norwegian interior bloggers NIB you can see how others do it.  

11 kommentarer:

  1. wow!
    sier jeg.
    så FINT, kult og imponerende på en gang. black and white.

    SvarSlett
  2. Looks very nice, love your style. Have a nice day : ) .

    SvarSlett
  3. Veldig inspirerende bildeserie! Har fått dilla på sort/hvitt i det siste sjæl, og du har så mye pent!

    God søndag :)

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer :D

    Stringhyllene har jeg kjøpt fra blocket.se og den lange i stua har jeg kjøpt på finn. Men de er veeeldig vanskelig å få tak i. Hvertfall til en ok sum...Men jeg har vært heldig ;)

    Salongbordet har jeg fått av min onkel og tante som hadde tenkt å kaste det!!! Tøysekopper, dog vurderer jeg å bytte det ut for et mindre et. Hadde du bodd i nærheten skulle du gledelig fått det ;)

    Og tvbordet fant jeg på loppis til 30kroner :D Det hadde egentlig lange teakbein, men med en liten sneip i hus som river og drar i alt ville jeg ha det så lavt som mulig. Så da ble det hjul fra Clasern som ble løsninga!

    Og ja; heia grafisk, loppis og sterke farger :D

    SvarSlett
  5. Dejligt at se, siger skolelæreren.

    Glædelig søndag.
    Kirsten.

    P.S.: Se evt. påskegaven på min blog.

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!
    Du har så freshe farger hjemme hos deg!
    Jeg har lagt til link til bloggen din på bildet tydeligvis har tyvlånt fra deg.
    Jeg husket ikke hvor jeg hadde det fra, men det er virkelig et sitat jeg elsker!
    (people are just as happy as the make up their minds to be)
    Takk for inspirasjon!!

    SvarSlett
  7. For noen utrolig inspirerende bilder! Jeg likte spesielt hvordan du har inkludert tekst både på puter og plakater. Og fargene var nydelige!

    SvarSlett
  8. så utrolig mye kult du har i huset ditt :)
    her var det mange favoritter! like it!

    SvarSlett
  9. syns han det blir for mye - da må jeg si som ei sa til meg i går - disse mannfolk kan jo også klage da...
    Et hærlig bilderas som vanlig fra deg!! Ha en fortsatt fin uke!!

    SvarSlett
  10. veldig mange inspirerende bilder!!:):)

    SvarSlett
  11. Liker stilen din=)
    Ideémyldring i hodet mitt=)=)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?