fredag 18. februar 2011

Fargeterapi




















Min mor sa jeg burde male med flere farger. Ikak bare svarthvitt. Jeg nøyer meg med en farge. Blir litt stressa av mange. Det enkle er ofte det beste. For meg iallefall. Friske blomster, en gammel traktorpute og et nytt trekk av gammelt. Jeg er klar for litt mer av verden enn bare husets fire vegger, så til uka begynner jeg i jobb igjen. Litt og litt. Tillater meg å ha mørke dager også, men setter pris på de gode. De dagene der man flyter med, opplever øyeblikk av takknemlighet og håp. Heldigvis har det blitt noen i det siste, så jeg har troen. Tålmodighet er det værre med.  


P.S. Juggelposen og annet som har vært klart lenge har endelig funnet veien til Epla-butikken min. Ja, den er åpnet. Men under utvikling. God helg til deg!

Green is good. I´ve made a new pillow from old cushions, and bought some flowers. One color at the time is good. And yes, I´ve opened a little store at Epla. It´s still under construction, but you´re welcome to stop by. 

10 kommentarer:

  1. Så grønt og skjønt! Grønt er våren inn i stua :) Energi, nye muligheter... ha en grønn og skjønn dag :)

    Marit

    SvarSlett
  2. Lovely colour, that green!
    So funny; I just posted something about the colour grey. And look how nice that colour is in combination with that lovely green of yours ;)
    I think that black, white & grey are the right colours for a home. It's perfect with any other colour!

    SvarSlett
  3. For et fint innlegg! Håpet er jo lysegrønt, ikke sant!? Det sier i allefall mamma´n min. Synes stua di ble flott i grønne nyanser også jeg. I det hele tatt liker jeg huset ditt veldig godt. Så flott at du også er klar for å gå videre. Ha en fin helg! Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Grønt er skjønt!
    Så godt at ikke alt er like mørkt lenger, og at du klarer å se litt farge og litt lys av og til også.
    Stilig stue forresten, kjempefin!

    Ønsker deg ei fin helg.

    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Hei du! Jeg har gitt deg en award på bloggen min! Vet ikke om du har fått den før, eller om du vil gi den videre, men jeg ville bare si at jeg syns bloggen din er fin! Håper du får gode dager fremover!
    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. Åh - grønt er fiiint!
    Må si jeg digger den grønne svingstolen din!

    Håper du får ei fin helg!:o)

    SvarSlett
  7. Grønt er en god & deilig vårfarge, som også har sneket seg inn hjemme hos oss.

    Hadde nylig "vårrengjøring" på bloggen min, men den endte altså opp som gråprikket. Nesten så jeg kjenner det kribler litt etter noen friske vårfarger der også. Men får kanskje vente noen uker til;)

    Ha en riktig god fredagskveld! Er det pizza som står på menyen? Vi skal definitivt ha hjemmelaget.

    Hilsen frk.fjong Ü

    SvarSlett
  8. Fine, glade grønnfarger. Stilig traktorpute :)

    SvarSlett
  9. Sliter med farger selv jeg.. men dete var stilig!
    klem

    SvarSlett
  10. ja du hadde jo allerede et fiks ferdig grønt innlegg! Dødskul grønnstol! jeg har og en lignede lampe i det grønne stol hjørnet mitt! he he.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?