fredag 26. november 2010

Endelig

Kald dag. -14 grader. Fri. Det er deilig å bare tusle rundt i huset. 
Finne frem adventspynt.
Skifte putetrekk og endelig pakke opp snøkrystallen. 
Og henge opp fjorårets hjemmelagde adventskalender. Nå gleder jeg meg som en unge til å tenne adventsstjerna, det første adventslyset og smålysene på trappa. På søndag er det julegrantenning i byen, og jeg skal synge julesanger med klomp i halsen. Jeg er veldig julete av meg, ja.

It´s cold today, but I´m enjoying the day inside preparing our house for advent. I love all about it.

3 kommentarer:

  1. Du hadde fiiiin advents kalender :))

    Veronika

    SvarSlett
  2. Koselig innlegg! Julekalenderen din var veldig fin. Minmet meg litt om julekalenderen vi hadde på barneskolen. Der alle hadde pakket en tier inn i ei fyrstikkeske som vi ga til fattige i Mali. ;)

    SvarSlett
  3. Så vakre, vakre bilder du har1 Er så glad i bloggen din. Kommer hele tiden tilbake til deg.

    Takk for det du deler!
    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?