søndag 20. juni 2010

Kjedelige dager?


Jeg kunne godt levd uten tv. Det er kjedelig. Og alt for mye vas som vises. Jeg er enig med postern over.


Fant disse snasne verkene hos tomo77. Jeg forsvant helt inn i hans verden. Vil ha på veggen.
Tony has been working in design industry for over 15 years. His experience is in the advertising world working over the years with mostly all product categories from cars, to fast food, technology and more. 
The last 4 years he has been working in an alternative design sector, apparel, skate decks and more, which are printed in Europe and USA. His designs go under Aliadotony as well.

3 kommentarer:

  1. Enig med du!
    Har faktisk bestemt meg for å bli flinkare å ta av den tv'n og heller bedriva tidå m ting som verkelig gir meg nåke.
    Som feks pussa opp i heimen, værr kreative og skapa nåke elle rett og slett gjømma seg under teppet med ei god bok :o)

    Fine søndag te deg, og nå e tv offisielt av for kvelden, kun musikk.

    Takk for påminnelsen :o)

    SvarSlett
  2. Sååå enige med deg! Her er TV'en på berre i nødsfall... Som igår - prinsessebryllupet såg eg på. Men då satt eg og klipte tekstiler samtidig... så tida gjekk ikkje til "spille".

    Klem

    SvarSlett
  3. Eg ser lite på tv, men det gjeld dessverre ikkje resten av bebuarane her i huset.

    Mykje kjekkare å pusse opp, holde på med handarbeid osv.

    Har til og med hatt kveldsgjester som har spurt om ikkje vi skal sjå den og den serien på tv. Meiner då er grensa nådd av tv-avhengighet.

    Ha ein fin tvfri søndagskveld. :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?