mandag 30. november 2009

Mandagsfunn

Helt fantastisk. Plutselig kommer min kollega inn på kontoret med en lampe til meg! Hun tenkte på meg da hun så at noen skulle kaste den. Spraymaling tenkte hun,  så tenkte hun deretter på meg. Så herlig! Formen er super, den trenger bare litt spraymaling og en ny ledning. Har sett ledninger i forskjellige farger på nett, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike? Tar også i mot fargeforslag, ellers ender den vel opp som hvit lampe den også... Skal den bli orange? Rosa?











Var også innom sentrum for å kjøpe adventsduk, og i samme butikk fant jeg de morsomme knappene her. 









Min andre kollega har sydd slike på en cardigan, og det ble kjempestilig. Jeg skal sy på en redesignet lue, samt skifte noen knapper i cardigans. Tror jeg. Om jeg kommer meg så langt. 





De kommer fra Snelle & Petronella som har en morsom nettside!













Rakk også å sy en kamerapose før mannen kom hjem. 







Og før leggetid i går sydde jeg et putetrekk. Jippi! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?